Skift betalingskort og genaktiver abonnement

Har du fået et nyt betalingskort, skal du tilmelde dit nye betalingskort i Conventus. Hvis du ikke har husket dette, vil din næste kontingentbetaling fejle. Du vil få en automatisk besked (e-mail) om dette fra Conventus.

Du skal du gøre følgende 2 ting for at skifte betalingskort og genaktivere dit abonnement:

  1. Tilmelde dit nye betalingskort
  2. Gennemføre den evt. fejlede betaling. 

Følg Denne vejledning:

  1. Log på din profil [Menu: Medlemskab->Administrer profil].
    Hvis du ikke kan huske din adgangskode, tryk på Glemt adgangskode i bunden af boksen.
    Så kommer følgende vindue op:
    Indtast e-mail – du får tilsendt en ny kode og kan logge på Medlemslogin.
  2. Vælg menupunktet “Økonomi”, når du er logget ind.
  3. Vælg menupunktet “Kortoplysninger” i menuen til venstre.
  4. Tryk på knappen “Skift kort” og tryk OK her, hvis du vil skifte kort. Dit gamle kort er nu afmeldt.
  5. Når du har valgt kort, bedes du indtaster dine nye kort-oplysninger og trykke gennemfør abonnement.
  6. Dit nye kort er nu tilmeldt og du mangler kun at genaktivere abonnementet.
  7. Vælg menupunktet Betalinger til venstre.
  8.  Vælg fanebladet “Afbrudte”.
  9. Tryk på “Forsøg igen” ud for abonnementet.

Dette kan kun forsøges indtil den 14. i måneden!!!
Er det efter den 14. i måneden, bedes du sende en mail til odenseskiklub@odenseskiklub.dk, så ordner den kontingentansvarlige resten 😊