Skift betalingskort og genaktiver abonnement
Har du fået et nyt betalingskort, skal du tilmelde dit nye betalingskort i Conventus. Hvis du ikke har husket dette, vil din næste kontingentbetaling fejle. Du vil få en automatisk besked (e-mail) om dette fra Conventus.
Følg Denne vejledning:
- Log på din profil [Menu: Medlemskab->Administrer profil].
Hvis du ikke kan huske din adgangskode, tryk på Glemt adgangskode i bunden af boksen.
Så kommer følgende vindue op:
Indtast e-mail – du får tilsendt en ny kode og kan logge på Medlemslogin. - Vælg menupunktet “Økonomi”, når du er logget ind.
- Vælg menupunktet “Kortoplysninger” i menuen til venstre.
- Tryk på knappen “Skift kort” og tryk OK her, hvis du vil skifte kort. Dit gamle kort er nu afmeldt.
- Når du har valgt kort, bedes du indtaster dine nye kort-oplysninger og trykke gennemfør abonnement.
- Dit nye kort er nu tilmeldt og du mangler kun at genaktivere abonnementet.
- Vælg menupunktet Betalinger til venstre.
- Vælg fanebladet “Afbrudte”.
- Tryk på “Forsøg igen” ud for abonnementet.
Kontakt Odense Skiklub hvis du får problemer med kortskiftet på: odenseskiklub@odenseskiklub.dk